Diagnostika řídících jednotek vozidel

Čtení paměti závad + vymazání 400 Kč bez DPH

Dovolujeme si představit novou generaci multiznačkového diagnostického zařízení pro diagnostiku elektronických řídících jednotek.
Zařízení bylo odměněno cenou AUTOTEC PRIX 2006
Multi-Di@g Handy je kompaktní přístroj pro komplexní diagnostiku elektronických řídících systémů motorových vozidel. Umožňuje diagnostiku starších typů vozidel, vozidel vybavených systémem EOBD a je v souladu s požadavky na globalizaci diagnostiky.
Provádíme diagnostiku na vozidlech Škoda, Audi, Volkswagen, Seat, Ford, Opel, BMW, Mercedes, Fiat, Alfa, Romeo, Renault, Citroen, Peugeot, Mazda, Honda, Suzuki, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota, Rover, Chrysler, Chevrolet, Jaguár, Volvo.





 

  • Čtení paměti závad
  • Mazání paměti závad
  • Čtení měřených hodnot
  • Octavie II Golf V nastavení automatického svícení světel.
  • Základní nastavení
  • nastavení škrtící klapky do výchozí polohy
  • Akční členy
  • nastavení startovací dávky
  • přizpůsobení imobilizéru
  • Kódování
  • Přizpůsobení
  • Automatický test vozu
  • Nastavení servisních intervalů

Touto funkcí je možné nastavit servisní interval na požadovanou hodnotu. Existují dva druhy servisních intervalů. Pevný servisní interval je takový, který se odpočítává od nastavené hodnoty (např olej 15000km) do nuly a tehdy rozsvítí OIL na panelu přístrojů. Prodloužený servisní interval funguje tak, že řídící jednotka vyhodnocuje množství spotřebovaného paliva, povahu jízdy, kouřivost atd. a podle toho rozsvítí nápis INSP na přístrojové desce. Oba způsoby Multidiag samozřejmě dokáže nastavit.

  • Měření a nastavení správného předvstřiku u motorů TDI (po výměně rozvodů)

Špatné starty motoru může způsobovat především závada v nastavení předvstřiku (špatně seřízené rozvody) u nás vám tento problém nenastane.