Seal Inside (S.I.) je nová technologie konstrukce pneumatiky; která umožňuje pokračovat v jízdě bez ztráty tlaku vzduchu v pneumatice i v případě; kdy byla pneumatika propíchnuta vnějším předmětem; a představuje téměř 85% možných náhodných případů ztráty tlaku vzduchu *.Těsnící hmota uvnitř pneumatiky v oblasti; která odpovídá dezénu běhounu; blokuje v případě defektu každý možný únik vzduchu; který proniká skrz karkas; s přítomnými vnějšími předměty nebo bez nich. S.I. okamžitě naruší díru a díky okamžité a účinné akci řidič v mnoha případech ani nezaznamená; že došlo k defektu.Těsnící hmota nezaručuje trvalou opravu pneumatiky způsobenou defektem. Z tohoto důvodu doporučuje Pirelli řidičům pravidelně kontrolovat pneumatiky tak; aby mohly být zjištěny defekty; které jsou utěsněny; nebo zjistit přítomnost hřebíků nebo hrotů v dezénu běhounu. V takovém případě je nezbytné navštívit specializovaného prodejce pneumatik; který je schopen zjistit oblast poškození pneumatiky a následně odstranit předmět; jenž toto způsobil.Prodejce pneumatik musí také zhodnotit rozsah poškození a rozhodnout; je-li pneumatika opravitelná; nebo ne. Pneumatiky „Seal Inside“ mohou významně snížit možnost jízdy na prázdné pneumatice; ale na rozdíl od pneumatik Runflat; tyto nejsou vyvinuty tak; aby mohly být použity v podhuštěném nebo prázdném stavu.Co se týká montáže; demontáže a vyvážení; není zde žádný rozdíl mezi S.I. a standardními pneumatikami. Pneumatiky Pirelli s technologií „Seal Inside“ nepotřebují speciální ráfky a z toho důvodu mohou být obuty na stejné standardní ráfky používané pro standardní pneumatiky.S.I. pneumatiky by měly být skladovány za stejných podmínek jako standardní pneumatiky.
1. Šířka | 235 |
2. Profil | 45 |
3. Průměr | 17 |
Výrobce | Pirelli |
Druh pneu | Samozacelující |
Duše | TL |
Hmotnost | 11.10 |
Index nosnosti | 94 |
Index rychlosti | W |
Kilometrový výkon | 0 |
Konstrukce | Radiální |
PrilnavostNaMokru | B |
Sezóna | Letní |
TridaVozu | C1 |
Životnost | 0 |
Homologace | . |
Ochrana ráfku | MFS |