Tvar kontury pneumatiky Avant 4- byl optimalizován za použití technologie Finite Element Analysis (FEA); čímž byl zajištěn optimální tvar stopy. Díky tomu je dosaženo nižšího; rovnoměrnějšího opotřebení běhounu. Pneumatika Avant 4 je vybavena širokými a mělkými ramenními lamelovými žebry; která zvyšují odolnost ramen pneumatiky vůči opotřebení a umožňují větší kontrolu řízení. Další mimořádnou vlastností běhounu je optimalizovaná geometrie lamel; díky níž je dosaženo vyšší přilnavosti a odolnosti vůči smyku na mokru; lepší celoroční výkonnosti i nižší hlučnost. Výroba běhounové směsi byla zaměřena na kilometrový proběh a snížení váhy pneumatiky rovněž přináší ekonomické výhody v oblasti užitného zatížení vozidla.V porovnání výkonnosti s původním modelem Avant A3 předčí nová Avant 4 svého předchůdce ve všech klíčových oblastech. Mimořádného výsledku dosahuje novinka především u valivého odporu; což se projevuje nižší spotřebou paliva a výraznější finanční úsporou. Zároveň však; ale nedochází ke snížení kilometrového proběhu pneumatik. Stejně tak byla vylepšena ovladatelnost a brzdné vlastnosti; což zvyšuje bezpečnost jízdy. Snížena byla i hlučnost.
Šířka | 235 |
Profil | 75 |
Průměr | 17.5 |
Výrobce | Sava |
Index nosnosti | 132/130 |
Index rychlosti | M |
Sezóna | Celoroční |
Přilnavost na mokru | C |
Druh pneu | Vodící |
Duše | TL |
Konstrukce | Radiální |
Náprava | Vodící |
TridaVozu | C3 |
Homologace | . |
Ochrana ráfku | . |