Vážení zákazníci,

25.03.-17.04.2024 bude probíhat údržba systému. Objednávky přes e-shop přijaté v tomto období, mohou být expedované s 1-2 denním zpožděním.

Autoservis a pneuservis je v provozu bez omezení.

Děkujeme za pochopení

Prodej, oprava a výměna vstřikovačů

Prodej, diagnostika, oprava a výměna vstřikovačů

Máte od poslední kontroly vstřiků najeto alespoň 200 000 km? Přidružují se navíc některé klasické příznaky vadných či ucpaných vstřikovačů? Pokud roste spotřeba paliva a klesá výkon motoru, navíc víte, že si příliš nelámete hlavu s aditivy, asi nastal ideální čas na kontrolu vstřikovačů. Zajišťujeme nejen jejich prodej a diagnostiku, ale postaráme se i o opravu a výměnu – u benzínových i dieselových motorů.

 

Vstřikovače odvádí jemnou práci ve špinavém prostředí – a trpí

Perfektní práce spalovací komory závisí na optimálním vstřikování paliva. Vstřikovače tak hrají klíčovou úlohu v celém procesu hoření. Palivová soustava je však náchylná k tvorbě usazenin. Vzhledem k tomu, že rozprašovací trysky odvádí jemnou a přesnou práci, pod nánosem usazenin samozřejmě trpí. Proto je důležitá průběžná údržba a pravidelná kontrola.

 

Jak poznáte problémové vstřikovače?

Začíná to mírně a pomalu, ale postupně se problémové vstřikovače projeví celkem jasně:

  • Roste spotřeba, klesá výkon – vstřikovače již nepracují optimálně a palivo dávkují v ne úplně ideálním skupenství. Proces hoření už neprobíhá tak efektivně, jak by ideálně měl. Proto motor spotřebuje více paliva na menší výkon než dřív.

  • Chvění a cukání za jízdy – nevyrovnaný chod motoru signalizuje, že vstřikovače již poměrně akutně vyžadují servis. Optimálnímu rozprášení paliva již brání vydatná vrstva usazenin. Pokud tyto vážnější problémy ještě stále ignorujete, zaděláváte si na nepříjemné chvilky.

  • Nadměrně to kouří – zvýšená kouřivost tradičně signalizuje všemožné problémy se spalováním i s výfukovou soustavou, ale pokud pozorujete i další příznaky zanesených vstřikovačů, pravděpodobně problém vězí v zanesené rozprašovací trysce.

  • Motor padá do nouzového režimu – pokud již motor nesnese vyšší zátěž a pravidelně se vám zapíná nouzový režim, karbonové usazeniny zvítězily. V takovém případě jednejte co nejdřív.

 

Jelikož při nesprávném vstřikování paliva roste tepelná námaha pístů, časem může dojít i k jejich propálení. Problémové vstřikovače tak při nešťastném souběhu událostí mohou zničit motor. Proto při podezření, že je s nimi něco špatně, neváhejte – a hurá k nám.

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies